חוקר פרטי

כך תבחרו משרד חקירות

יש חברות שונות שמציעות שירותים בענף הבילוש והחקירות הפרטיות. מדובר על משרדי חקירות מקצועיים אשר מבצעים פעולות שונות באמצעות צוותים מקצועיים ומנוסים לצד ציוד טכנולוגי מתקדם. שירותיהם של החברות הללו נועדו לסייע בהשגת מידע נחוץ, בחקירת אירועים ועוד. אין ספק שבכל מקרה חשוב מאוד כי בחירת משרד החקירות תיעשה בשימת לב רבה. וזאת כדי שמשרד החקירות יוכל לענות על הצורך, ולספק את המידע הרצוי באופן יעיל. כי כאשר אנשים שוכרים שירותי חקירה פרטיים יש להם סיבה משמעותית לעשות זאת. וכדי להצליח להשיג את המטרה חובה כי התהליך יתבצע בצורה מקצועית מאוד עם מיטב הכלים העדכניים בענף.

מתי פונים אל משרד חקירות?

כל פנייה אל משרד חקירות נובעת מסיבה אחרת. יש מצבים בהם נוצר צורך לאתר אנשים, לאמת חשדות בגידה של בן זוג, איסוף הוכחות קבילות לבית המשפט, איתור נכסים וירושות ועוד. בנוסף מציעים משרדי חקירות שירותים ללקוח העסקי. וזאת עבור ביצוע בדיקות רקע, ניהול חקירות בתחום הכלכלי וכן בדיקה למהימנות של העובדים. בכל מקרה נועדה החקירה להעלות נתונים בלתי ידועים ולאתר מידע נחוץ.

הפרמטרים לבחירת משרד חקירות

כדי להיות בטוחים כי אנו מטילים את התפקיד החשוב בידיים המתאימות, עלינו לברר ולבדוק האם משרד החקירות אליו אנו פונים אכן יוכל לענות על הצורך ולספק לנו את המידע הנחוץ. בבדיקה זו יש להתייחס למספר נקודות חשובות.

מקצועיות הצוות – צוות חקירה ובילוש הינו צוות מקצועי ומלומד אשר צבר ניסיון בתחום. הוא למד את המקצוע וכן התנסה בו במסגרות שונות. חשוב לברר את הפרט ולוודא כי אכן החוקרים במשרד החקירות מסוגלים לעשות היטב את העבודה. הניסיון שלהם והוותק בענף יספר לכם עד כמה יש להם כלים ומסוגלות להציע מענה מתאים לצורך.

מכשור וטכנולוגיה – יש כיום כל כך הרבה אמצעים מתקדמים שמאפשרים לבלוש ולאתר מידע. שמעו מהם האמצעים שעומדים לרשות משרד החקירות בביצוע המשימה הרצויה לכם. כיום עושים שימוש במצלמות, רחפנים, האזנות סתר וכדומה.

עכשוויות ועדכונים – יש חידושים רבים בענף החקירות, ואמצעים שונים ומתקדמים נכנסים לארגז הכלים ורעננים את היכולות של החוקרים. חשוב לבדוק האם המשרד מעדכן כלים ומציע מענה עכשווי ומותאם לאפשרויות הקיימות כיום.

פגישת היכרות

כדי להיות בטוחים כי אתם שוכרים שירות של חברה מתאימה, נכון להתחיל את התהליך בפגישת היכרות. במהלכה תכירו את אחד מאנשי הקשר של החברה. תספרו באוזניו את פרטי המקרה ואת המטרה של החקירה. הוא יציע בפניכם את הדרך ואת המהלך הצפוי, ויציג את האמצעים שעומדים לרשות המשרד עבור ביצוע החקירה הרצויה לכם. כך תוכלו להסיק מסקנות ולדעת האם החברה אליה פניתם מתאימה לקבל על עצמה את התפקיד החשוב של החקירה שלכם.

רישיון לפעילות בתחום החקירות

חשוב לברר מראש האם יש למשרד החקירות אליו אתם פונים רישיון של משרד המשפטים לעסוק בתחום ולספק שירות ללקוחות פרטיים. הרישיון נחוץ ואם הוא אינו קיים – הימנעו מלשכור שירות מהחברה.

משרד חקירות קטן או גדול?

פועלים בענף חברות קטנות לצד גדולות. באיזו חברה כדאי לבחור? שימו לב שלכל מקרה יש להתאים את המשרד המתאים לפי המקרה. לפעמים משרד גדול מונה גם אנשי צוות לא מקצועיים מספיק, אך לא פעם דווקא משרד גדול יכול להציע מכשור מתקדם וכוח אדם מגוון. כך שאין תשובה ברורה לשאלה זו, ויש לתהות על קנקנו של משרד החקירות כדי להחליט האם הוא יוכל לספק לכם את החקירה הנדרשת במלוא המקצועיות.

כתיבת תגובה