חקירות אישות

בעיות זוגיות

אין זוגיות שחפה מבעיות. זוגיות מורכבת משני בני אדם שונים, אשר פועלים ביחד. לכן, בכל זוגיות ישנן בעיות כאלה ואחרות. חלק מהבעיות הן כאלו שבני הזוג מסוגלים להתעלות מעליהן, וחלק מהבעיות גורמות לפירוק הזוגיות.

כל מה שצריך לדעת על חקירות אישות

  • מהן חקירות אישות? חקירות מסוג אישות הן החקירות הקלאסיות ביותר, וחלק גדול מהחקירות המופנות אל החוקרים הפרטיים בישראל. במסגרת חקירת אישות פונה אדם לו יש בן או בת זוג ומבקש לדעת אם בן או בת הזוג בוגדים בו. תפקידו של החוקר הפרטי במקרים שכאלה הוא מן הסתם לעקוב אחר בן או בת הזוג ולבדוק אם אכן מתרחשת בגידה. במידה וכן, מצופה מהחוקר הפרטי לספק הוכחות.
  • מתי נרצה להזמין חקירת אישות? חקירות מסוג אישות מוזמנות בשני מקרים עיקריים. המקרה הראשון הוא סקרנות. אדם מסויים חושד מסיבות כאלו או אחרות כי בן או בת הזוג בוגד/ת בו ומבקש לאמת או לשלול את החשדות הללו. במקרה זה, לרוב עדיין אין אג'נדה ברורה לפעולה שינקוט האדם בסוף החקירה. המקרה השני הוא על מנת לספק ראיות במסגרת הליך הגירושין. במקרים כאלה, לאדם אשר הזמין את החקירה יהיה לרוב מידע קודם על כך שבן או בת הזוג בוגדים בו. האדם יבקש להשיג הוכחות לטובת המשפט בהליך הגירושין. שימו לב, כמעט בלתי אפשרי להשיג את ההוכחות הללו עקב חוקים הנוגעים לצנעת הפרט.
  • מהן המגבלות על חקירות אישות? כמו שהתחלנו להסביר בסעיף הקודם, על חקירות אישות ישנן מגבלות כאלה ואחרות. את המגבלות קובעים מן הסתם חוקי מדינת ישראל הנוגעים לזכות לפרטיות. החוקים מפרטים בצורה ברורה מאוד מה מותר ומה אסור לעשות. לדוגמא, חוקר פרטי לא יכול לצלם את בן או בת הזוג בבית המלון או באוטו. מדובר בפגיעה בצנעת הפרט, והיא אינה חוקית. זאת ועוד, הראיות הללו לא יהיו קבילות בבית המשפט.

חקירות אישות

חוקר מוצלח – יביא תוצאות

בחרו בחוקר פרטי מוצלח על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהחקירה. חוקר מנוסה ומיומן יידע כיצד לנהל את החקירה בצורה חכמה ויעילה וכמובן לספק את התמורה המתאימה לכסף שלכם.