חוקר פרטי להליך גירושין

גירושין הם חלק מתהליך ארוך שנוטה להיות רגיש ומורכב. לעיתים קרובות נדרשת מעורבות של אנשי מקצוע במסגרת התהליך, כמו למשל העסקת חוקר פרטי לאיסוף מידע. החוקר יכול להציע מגוון רחב של שירותים ולעמוד לרשות כל אחד מהצדדים. בין היתר כדאי להתייעץ איתו לגבי הנושאים הבאים:

דיני אישות

חקירה פרטית יכולה להתבצע בנושא של דיני אישות. אלו נושאים שקשורים למערכת היחסים בינו לבינה, ולעיתים קרובות החקירה מתבצעת עוד לפני שמחליטים על גירושין בפועל. כל אחד מהצדדים רשאי לפנות לחוקר ולבקש ממנו לנהל חקירה על סמך מעקב והאזנות. במידה והממצאים מאששים את החששות, ניתן לפעול מול בן הזוג בבית הדין לענייני משפחה או בבית הדין הרבני.

 חקירות כלכליות

חלוקת הרכוש מהווה אתגר משמעותי בפני בני זוג שרוצים להתחתן ולפרק את התא המשפחתי. במקרים כאלה כדאי לעיתים קרובות להזמין חקירות כלכליות. אלו חקירות שמתמקדות בהיבט הפיננסי של ההתנהלות האישית בעזרת החקירות אפשר לבדוק האם אחד מבני הזוג מסתיר נכסים, האם הוא מנהל חשבון בנק סודי והאם הוא נושא בהוצאות לא מוצהרות.

איתורים

יש מקרים שבהם בני זוג מתחילים הליך גירושין אבל אחד מהם נעלם או מסתתר. הפתרון לכך עשוי להיות פנייה לחוקר פרטי, שמוסמך לבצע איתור חייבים, איתור קרובי משפחה ואיתור נעדרים. בנוסף, ניתן להתייעץ עם החוקר לגבי איתור רכוש לאחר סיום הליך גירושין.

חוקר פרטי

חקירות מחשב

השימוש במחשב הוא חלק חשוב מהחקירות שמבוצעות עבור בני זוג בהליך גירושין. באמצעות חקירות מחשב ניתן לחשוף פעילות סודית של אחד הצדדים ולבחון את ההתנהלות גם בחוץ לארץ. חקירות מחשב מבוצעות בהרשאה של מזמין החקירה והן מחייבות שמירה על רף גבוה של רגישות.

בדיקת פוליגרף

הליך גירושין שעולה על שרטון דורש לעיתים שימוש בבדיקת פוליגרף. הבדיקה לא קבילה בבית המשפט, אך היא בהחלט יכולה לסייע לגישור בין הצדדים. את הבדיקה מבצעים במשרד חקירות שמוסמך לכך. מטרת הבדיקה היא לבדוק מי מהצדדים משקר והיא מאפשרת זיהוי של נקודות מחלוקת מסוימות.

כתיבת תגובה