חקירות הונאה

הונאה אולי נשמעת לכם כמו פשע יחסית קטן אך מעשה היא לא פחות חמורה מפשיעות רבות אחרות. לעתים אנו יודעים שעברנו מקרה של הונאה אך אין לנו כל כך את הדרך והכלים להוכיח זאת בבית המשפט מה אפשר לעשות במקרים כאלו? חקירות הונאה מעם משרד חקירות מנוסה הוא הפתרון.

אלו מקרים אפשריים להונאה?

ההגדרה של הונאה היא כל מקרה של תרמית או ניצול כלשהו של אדם מסוים להשגת מטרה מסוימת ששונה מהמטרה שהוצגה בעיניו. יש הרבה דוגמאות למקרים של הונאות כאשר מקרים אלו יכולים להיות גם בשווי של מיליוני שקלים. ההונאה יכולה להיות בפני אדם אחד או בפני אנשים רבים, כמו למשל מקרים שבהן יש פירמידה בה מבטיחים הכנסות קלות בתשואות גבוהות לאנשים מסוימים תמורת השקעה כספית יחסית זעומה. מקרים כאלו יכולים להיות מגוונים מאוד ולעתים אין כל כך הרבה לעשות לבדכם, ולכן אנו ב-ויצמן יער משרד חקירות כאן לשירותכם.

זה הזמן לבחור לפי הניסיון

אם אתם רוצים לקבל חקירה פרקטית שבסופו של דבר משיגה את התוצאה במלואה אתם צריכים לבחור בצוות חוקרים שיודע מה הוא עושה. הניסיון לימד אותנו המון ואנו ביצענו לא מעט טעויות בעברנו הצעיר, אך אחרי שנים רבות בתחום אתם יכולים להיות בטוחים שאנו נספק לכם את המידע שאתם צריכים. אנו משתמשים בטכניקות החקירה הכי טובות שיש, יש לנו את היכולת לעבוד בצורה מסודרת גם כאשר אנו מנהלים חקירות רבות בו זמנית וכמובן שיש לנו את כל הכלים להגשמת המטרה. זה מה שעושה הניסיון, הוא מספק מקצועיות ויכולות שלמשרדי חקירות אחרים לא יהיו.

חקירות הונאה

להבין את המקרה עד סופו

יש אנשים שחושבים שהמטרה של משרד חקירות בעבודתו בחקירות הונאה היא להוכיח את האמת. אין ספק שהוכחת האמת חשובה גם למשרד החקירות בעצמו וכמובן גם ללקוח אך זו לא המטרה הסופית. אין ספק שלעתים אין את הידע הכולל האם מדובר בהונאה אמיתית או לא ולעתים זה רק חשד, אך גם כאשר יש את המידע הזה הוא לא באמת יהיה שימושי. כדי להפוך את המקרה לסוגיה משפטית יש צורך לספק הוכחות וכמובן לגלות מי עומד מאחורי ההונאה כאשר לעתים החלק האחרון הוא המידע שיהיה חסר. כדי להשיג את התוצאות הכי טובות שיש, יש לבחון את המקרה על כל פרטיו.

שירות אישי לכל לקוח

יש לקוחות רבים שרוצים לקבל חקירות הונאה איכותיות ומקצועיות שיורדות עד הפרטים הכי קטנים אך מצד שני לא רוצים לבחור במשרד חקירות שלא מספק להם יחס אישי, כאשר החשד שהשירות לא יהיה אישי נובע מכך שמדובר במשרד עמוס מאוד. אנו ב-ויצמן יער משרד חקירות יכולים להבטיח לכם שכל לקוח מקבל את השירות הכי אישי שיש. אנו תמיד נהיה שם לצדכם ולא רק כדי לקבל את פרטי המקרה ולהסביר לכם מה דרך החקירה שלנו כדי שתוכל ולהיות בעניינים ולא רק מבחינת התקציב הסופי, אלא גם נעדכן אתכם בכל שלב ושלב בכל הממצאים החשובים שיהיו לנו, ותהיו בטוחים שיהיו.

מי שביצע את ההונאה עוד יתחרט

כשאתם מכניסים אותנו ב-ויצמן יער משרד חקירות לתמונה, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא בקרוב תהיה שלמה. אנו בטוחים בעצמנו כי אנו מכירים את היכולות שלנו וזו כבר לא שאלה שם אם החשוד ייתפס, אלא רק שאלה של מתי. אנו בסופו של דבר יודעים שהשירות שלנו הופך עולמות ועושה את הבלתי אפשרי ולכם רק נשאר להתקשר אלינו, ומוטב עוד היום!

 

המאמר באדיבות ויצמן יער חקירות